Lehet-e személyesen vásárolni?
Nem, csak webáruházzal rendelkezik cégünk. Korábban rendelt termékeknek csak az átvételére van lehetőség személyesen. Csak a webáruházon keresztül lehet rendelést leadni.
Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi a következő lépés?
A hozzánk beérkezett rendeléseket automatikusan visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatunk Téged.
Milyen szállítási módokat választhatok?
1) Személyes átvétel cégünk telephelyén - Értékhatártól függetlenül a legolcsóbb megoldás, hiszen ingyenes.
2) Házhozszállítás futárszolgálattal - A legdrágább szállítási módunk, de a legkényelmesebb is. Egyben élő virág rendelése esetén ezt a szállítási módot preferáljuk, hiszen a csomagautomatában történő átvétel nem biztonságos a növény szempontjából, így arra garanciát vállalni sem áll módunkban.
3) Személyes átvétel Foxpost csomagautomatában
4) Amennyiben a rendelés összege (csak és kizárólag élővirág esetén) meghaladja a 30.000.- Ft-ot, abban az esetben Budapesten és Pest megye teljes területén személyesen házhoz szállítjuk.
Mennyibe kerül a szállítás?
Az aktuális szállítási díjakról itt tájékozódhatsz: Szállítás és fizetés
Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?
Átvételkor feltétlenül vetess fel jegyzőkönyvet az esetről a futárral. Kérjük, hogy minket is értesíts a kapcsolat oldalon megtalálható elérhetőségünk valamelyikén, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát. Amennyiben lehetséges kérjük, hogy e-mailt is írj az esetről, hogy legyen írásos nyoma a bejelentésednek.
Hogyan tudok fizetni a termékért?
Bankkártyával online (díjmentes)
Utánvéttel a futárnál, vagy csomagponton
Banki átutalás (előre utalás)
Személyesen a helyszínen (előre utalás után, más fizetési módot sajnos nem áll módunkban a telephelyen elfogadni)
Részletes információkról itt tájékozódhatsz: Szállítás és fizetés
Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?
Az átutaláshoz szükséges adatok a következők:
Banki átutalás választása esetében kérjük minden esetben várja meg visszaigazoló e-mailünket, melyben részletesen leírjuk a lépéseket és az utalandó összeget.
Kérem, előre semmiképpen se utaljon pénzt.
Számlatulajdonos neve: TRITON-KER KFT.
Számlaszám: 10104105-15537900-01003008
Megjegyzés rovatba kérjük tüntesse fel az e-mailben kapott rendelési számot!